Щось цікаве та корисне

Велосипедний рух стає модним по всій Європі

Європейські міста не хочуть повертатися до збільшення автомобілів на вулицях міста. COVID-19 приніс деяку користь - люди пересіли на велосипеди і стали більше ходити пішки.
Коли рік тому пандемія коронавіруса привела до закриття шкіл, сотні міст перекривали свої вулиці, щоб полегшити ходьбу пішки та їзду на велосипеді, щоб допомогти соціальному дистанціюванню і зменшити забруднення повітря. Тепер, коли кінець карантину вже близький, ці заходи виявилися настільки успішними, що міста по всій Європі роблять ставку на велосипед і піші прогулянки.
За даними Європейської федерації велосипедистів (ECF), міста континенту витратили 1 млрд євро на пов'язані з Covid велосипедні заходи в 2020 році, створивши щонайменше 600 миль (1000 км) велосипедних доріжок, заходи з регулювання дорожнього руху на вулицях, вільних від автомобілів.
Кілька прикладів: У Барселоні під час пандемії використання громадського транспорту скоротилося на 50%, а використання приватних автомобілів - всього на 10%. Барселона прискорює будівництво 100 миль нових або вдосконалених велосипедних маршрутів, збільшуючи мережу до 190 миль до 2024 року.
Велосипедний маршрут на Корсо Буенос-Айрес зараз самий жвавий в місті, їм користуються до 10 000 велосипедистів в день, що на 122% більше, ніж за останні кілька місяців.
Мілан тепер розширив Strade Aperte до 42 миль і прагне до 62 миль до цього літа.
У Парижі вулиці, на яких колись переважали автомобілі, заповнені велосипедами. З весни 2020 року їзда на велосипеді, за оцінками, зросла на 70%.
Лісабон знаходиться в процесі майже подвоєння своєї 65-мильної велосипедної мережі до 124 миль в цьому році, починаючи з спливаючих смуг для створення нових захищених маршрутів.
Лондон встановив 62 милі велосипедних маршрутів з початку пандемії, з 2019 року велоспорт в околицях Лондона збільшився на 22%. Майже половина всіх поїздок в Лондоні була здійснена на велосипеді і пішки з квітня по червень 2020 року, що на 29% більше, ніж до пандемії.
В ході опитування, що охопило 21 європейське місто, 64% респондентів заявили, що не хочуть повертатися до рівня забруднення повітря до Covid, який незаконно високий у багатьох містах. Три чверті були готові перерозподілити суспільний простір від автомобілів до активних поїздок, щоб досягти цього, в той час як 21% сказали, що вони планують більше їздити на велосипеді після карантину, а 35% планували більше ходити пішки.
Брюссель випробував 37 миль нових велосипедних маршрутів в 2020 році, збільшивши кількість «активних велосипедистів» на 87%, а Бельгія тепер прагне розширити свої плани велосипедних шосе між містами.
Уряд Фландрії підвищило ставки в березні 2021 року, оголосивши про велосипедний пакет на 150 мільйонів євро, в результаті чого витрати на душу населення склали 22 євро (19 фунтів стерлінгів) в рік; для порівняння - Великобританія витрачає близько 7 фунтів стерлінгів на людину.
По всій Європі велотуризм процвітає, і в першу чергу через те, що діють обмеження на далекі поїздки, і в рамках відновлення Італія планує інвестувати в 630 миль нових міських і міжміських велосипедних доріжок для транспорту і відпочинку та 1000 миль туристичних велосипедних доріжок.
Корисне Новини
Made on
Tilda